Broken Door - Söndag 4/4-10

Godmorgon! trodde ärligt att jag inte skulle vakna så här tidigt, men de gjorde jag, igår så vakna jag typ runt halv ett, och idag klockan tio, hehe. men de va lika bra, ska ju till min kära farmor och farfar och käka påsklunch. Jag hade en riktigt trevlig kväll igår på Inn, det stället har jag alltid kul på så ni som inte varit där, gå dit! jag blev ganska så full igår, men det va shoten som Jimmy bjöd mig och Sara på, den satt sig direkt alltså.  tänkte lägga ut lite bilder från helgen, var ju även ute i fredags, men de blev de munken :) inte lika bra musik, men folket där är roligt iaf. nej dags att klä på sig och fixa sig i ordning för dagen, tänkte bara lägga upp ett litet inlägg iaf :) /C


 












 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0