Broken Hearted Girl - Lördag 17/04-10

Hejhopp, är rätt seg idag. var på hamnplan igår, och jag hade ärligt inte så kul, och så mådde jag inte så jätte bra, så jag åkte hem och somnade med engång. vaknade typ halv ett i morse, va riktigt trött så de va skönt att sova ut. vi åkte och hälsade på min mormor som ligger på sjukhuset, hon har fått en hjärtinfarkt, var lite jobbigt att se henne ligga där med slangar i näsan och grejs, men de va mysigt att prata med henne om minnen. så jävla synd att jag jobbar måndag - fredag den här veckan så kan inte hälsa på henne något alls, och hon ska va där några dagar. men jag hoppas verkligen att hon får åka hem och blir mycket bättre, Älskar min mormor så otroligt mycket, jag vill inte förlora henne nu!

Har precis kollat hockey Hv71- Djurgården, en bra men tråkig match, spännande mot slutet i fjärde perioden, då Hv71 tog hem segern! så nu står det lika i matcher. kom igen nu Hv, ni ska vinna det här! /C



Du är underbar<3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0