I don't know what to do - Onsdag 14/4-10

Godmorgon! Lite små trött idag, igår så var vi på roadtrip ut till martebo, det var jag, Felicia, Sara, Jessica och Johan. Riktigt kul va det och bra musik i bilen:) Vi drack. alla utom chaffören såklart, men vi såg inget ljus som vanligt. men vi skrattade nog för mkt. Sen åkte vi runt lite i stan och hade kul! så idag känner jag mig lite bakis. men det går nog över snart. ska lägga mig i Jacuzzin, ska bli så otroligt skönt!

Smsat lite med min mamma och det känns jätte jobbigt. Önskar bara att hon kunde förstå mig lite bättre, men hon gör verkligen inte det. kan knappt prata med min mamma, känns jätte jobbigt. Nu har jag bott vid Felicia ett bra tag och jag måste verkligen hitta något eget nu, annars får jag flytta hem till min Far sålänge, men efter sommaren iaf så ska jag försöka hitta någon lägenhet. saknar min mamma men allt är verkligen jobbigt just nu!

idag är det vackert  väder, ska nog åka och hälsa på lite folk idag :) /C



Saknar min mamma!!


Kommentarer
Postat av: Feliciaaae

du vet att ja finns om du vill prata om det, men jag vill aldrig börja prata om det fall du inte alls har lust just då! <3

2010-04-15 @ 01:51:41
URL: http://itsjustaboutme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0