I MissYou - Fredag 30/4-10

Hejsan hoppsan! tänkte jag skriver ett litet inlägg innan jag ska iväg och jobba, jag börjar tolv idag, riktigt skönt =) är nämligen kattvakt för Saras mamma, dom har åkt till Göteborg och ska på bröllop. så de är skönt att ha en egen lägenhet ett tag, igår såg jag en film där och väntade på att katterna skulle komma in, men de gjorde dom aldrig, så jag åkte men kom tillbaka och då kom dom in, skönt så ska åka och släppa ut dom innan jobbet och åka dit en snabbis på lunchen. efter jobbet ska jag hem och byta o, åka och köpa lotter till min farfar som fyllt år, åka till katterna och åka till farmor och farfar som bjuder på smörgåstårta, mums, jag älskar smörgåstårta!! men som sagt de är valborg, och jag har inget alls planerat, ska jobba imorron så har inte så stor lust att festa eller så, men André pratade om att dom skulle grilla vid dom så kanske åker dit en snabbis, och se va de är för folk. imorron är de Maj, gud så tiden går fort, snart sommar!! ååh längtar!! /C


Tänker på honom igen.... varför???


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0