Live Your Life - Måndag 26/4-10

En riktigt härlig dag! underbart väder och solen skiner, själv tvättar jag och ska städa mitt rum, får lägga på ett kol så jag hinner ut i det vackra vädret, ska iaf gå en promenad, antingen ska Linn gå med eller så år jag själv med Ipoden, om tio minuter är dom två första maskinerna klara och ska hängas ut i solen, sen blir de nog två eller tre maskiner till, har så otroligt mycket tvätt så det finns inte, och mitt rum ser för jävligt ut, har helt enkelt jobbat väldigt mkt förra veckan och helgen hade jag inte tid, så nu måste jag passa på och ha de klart så slipper jag tänka på det imorron, då jag är ledig oxå, blir att gå på friskis och svettis då, har varit så otrolig dålig på det, uppehåll minst i en månad nu, men dansen har jag iaf gått på, Igår var det sista hiphop kursen innan dansuppvisningen, de känns nervöst men ändå kul, stegen sitter bättre nu så de kommer nog gå bra, några steg som jag kanske är sämst på haha men men. nej dags att hänga tvätt! Ha en trevlig dag /C



And I want it all
Gonna take more than that
Hope that I know you got

I need it all
The money, the fame, the cars, the clothes
I can’t just let you run up on me like that

I see you aiming on my pedestal
So I think I gotta let u know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0