Lost Without You - Fredag 9/04-10

Hejsan hoppsan, länge sen jag skrev, är dålig på sånt, men har hänt så otroligt mycket den här veckan, bråkat med mamma och flyttat ut och hem till Felicia så länge, men där kan jag ju inte bo hela mitt liv, så får helt enkelt söka en lägenhet nu, jag kollar ju runt, men de är ju inte så lätt att få något så snabbt. Men jag har de roligt hemma hos min Felicia :) men fan Christine som inte går och tränar, nästa vecka får jag fan lägga på ett kol, de här är inte okej alltså. FUCK.. Hade riktigt kul igår med brudarna, somnade ganska så tidigt igår, skönt att varit ledig i två dagar, så jobbar jag helgen och måndag, sen lite ledigt igen, då ska jag till läkare, måste kolla upp mitt öra som bara blir värre och värre, orkar inte mer alltså. ska kolla upp lite andra grejer oxå, lika bra. nej nu orkar jag inte blogga mer, Puss på er /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0