Meet Me Halfway - Torsdag 22/04-10

Trött är man det och har inte alls orkat skriva i bloggen, jag har varit så grymt trött efter jobbet, och imorron jobbar jag oxå, sen lite ledighet, ska bli otroligt skönt och behövligt, har nämligen fått så otroligt ont i benen så de finns inte, vaknade i natt av att de gjorde så fruktansvärt ont, så jag kunde inte somna om, typ det känns typ som växt värk fast värre, så idag när jag skulle gå upp så vart jag riktigt trött så jag låg kvar till kvart i nio, och jag började halv tio, men kom i tid de gjorde jag :)

Nu är det inte långt kvar till dansuppvisningen, så börjar bli lite nervöst, just för att hiphopen sitter inte lika bra som jazzen, men de är väl bara att skratta åt de sen :P lr ngt. håller på att fixa kläder till allt, så de kan bli skojsigt. men många som inte kan komma :( lite tråkigt. men iaf så är det den 8 Maj på Visbystrand klockan 12.00! biljetten kostar 150kr och finns att köpa på visbydansskola! välkomna! :)

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0