Rude Boy - Fredag 02/04-10

Hejhå, April och långfredagen, äntligen börjar våren komma, såg nyss en citronfjäril, bara sex kvar att se sen är våren här :) gud va skönt med ljusare dagar, dom har man verkligen saknat otroligt mycket. Igår hade jag en mysig dag hos mormor :) även fast hon glömmer bort vad hon sagt och uppreper allt igen hihi:D hon är underbar min mormor, söta mormor! finns ingen bättre, fick påskägg av henne, tyckte jag va gulligt, för farmor säger att jag är för stor för att få påskägg och jag tycker att man inte alls är det, så då blev jag glad att få ett av mormor =)

Idag så blir det lunch med Camilla och Chatrin på Etage, ska bli väligt trevligt, länge sen vi tre sågs. och nu är Chatrin nere på gotland under påsk, så de blir utgång ikväll, blir nog munken, länge sen man var där. och imorron blir de oxå utgång, hehe hur ska jag orka? plus på söndag klockan tolv så är de påsklunch vid farmor utan köttbullar haha, jag blev ledsen att vi inte ska ha några köttbullar, men då sa hon att de är bara för vi ska äta chipsgratäng efter MUMS, är så gott. och på lördag blir de påskmat hemma hos Felicias familj, mysigt :)
/C


I never stopped believing, I know what I should do, just let the light guide me through!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0