What do you want for me? - Torsdag 15/4-10

Underbara vår! kan de blir bättre? men på radion sa dom att de skulle bli sämre väder nu, men jag har haft det tur, varit ledig tre dagar och haft kanon väder! idag blir de lunch vid min farmor klockan tolv, det skulle bli blodkorv, de är gott med keso :) Sen ska jag träffa Pata och vi skulle på systemet och sen gå på Esprit som öppnat idag, ska bli intressant vem som jobbar där och om de är en bra affär, jag sökte nämligen jobb där, men fick inte det som tur är, =) Felicia kommer väl in till stan runt halv fyra skulle jag tro, så då ska vi väl hitta på något, Och Sara var oxå sugen på att göra något. Jobbar imorron 9.30 - 18.30, sen blir det fest imorron :) ska bli skojjsigt hah.

Igår va det en konstig kväll alltså, När jag och Felicia åkte från IcaMaxi så blev vi förföljda av en vinröd bil, det konstiga var att dom åkte framför oss haha, så varje gång jag blinkade åt ett håll så åkte dom dit, så jag lurade dom och blinkade åt vänster och sen åkte till höger haha, men konstig nog så hittade dom oss, vi skulle handla mat på macken, så kom dom i bilen och gömde sig bakom ett hus, och när vi kom ut igen då stod dom framför oss haha. men sen tappade vi bort dom och de kom en ny vit bil som åkte på fel sida av vägen brevid oss haha, jävla konstigt folk, men vi garva som bara den =) Vi hämtade upp Sara och så var det nästa bil som förföljde oss, en liten grön haha. men va de va kul! /C




Helt underbar låt, och han är ju fin att titta på, ögongodis, mums :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0