Where Is The Love? - Måndag 26/4-10

Gud va duktig jag har varit idag, städat och tvättat för fullt, så de är skönt att få de gjort, så har jag en heldag ledigt imorron, så kanske åker till fridhem imorron på utflykt med Sara beroende på om hon har bil eller inte, gud va man är beroende av bil alltså, jag funderar på att köpa en bil snart, men får se, en billig skrot bil isånt fall :p de är väl de enda jag har råd med. men iaf så kom Linn förbi förut så gick vi en promenad till willys apotek så hämtade jag ut mitt nässpray jag ska använda nu i tre månaders tid i hopp om att mitt öra ska bli bättre, då tänker ni säkert, hm varför nässpray mot värk i örat? jo de är för det kan va täppt och påverka örat. så har börjat idag, de är riktigt starkt och man kan få bivärkningar om man inte gör rätt. och så köpte jag faktiskt en foundation som ska vara bra och inte täpper till porer, har testat den idag och den ger en väldigt naturlig look, täcker bra men de ser ändå inte ut som man har foundation på, så den rekomenderar jag verkligen. den heter Vichy, Norma Teint kostar 185 kronor på apoteket, det är verkligen värt priset! Nej nu ska jag ta och sova, eller först se lite mer sex and the city, det är ju bara för bra alltså! love it, längtar till film nummer två som ska komma ut på bio nu i Maj, det ser jag verkligen fram i mot =) Puss och godnatt /C







Veckans Schema V.17

Måndag 26/4
Städa och tvätta
promenad med Linn
Umgås med Sara och se Sex and the city
Elsa fyller år

Tisdag 27/4
Fridhem med Sara beroende på väder och tillgång till bil.
Friskis och svettis
Farfar fyller år

Onsdag 28/4
jobb 9.30 - 18.30

Torsdag 29/4
Fika vid Cilla
Friskis och svettis

Fredag 30/4
Jobb 12-18.30
Födelsedags middag vid farmor och farfar.
Kattvakt

Lördag 1/5
Jobb 9.45 - 16.30
Kattvakt

Söndag 2/5
Jobb 11.45 - 16.30
sista repetitionen inför dansuppvisningen
kattvakt

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0