You Belong With Me - Tisdag 27/4-10

jadu va ska jag säga, börjar bli sjuk inte alls kul, suck, har fått ont i halsen och huvudvärk och helt trött i kroppen och vill bara sova, ligger här med datorn på magen, kan inte somna nu, då kommer jag aldrig somna ikväll och va skit trött på jobbet imorron och de får inte hända! tur jag är ledig på torsdag så jag kan vila lite då, men de här kom bara för någon timme sen, har varit ute i Fridhem med Sara, och André bjöd in sig själv som vanligt, irriterande.. de va ingen sol där ute, typiskt nog men det var varmt i luften iaf, jag hade köpt med mig sallad och winnerbröd och apelsin mer :) kom in till stan igen vid lite över tre, då åkte Jag, pappa och Jacob till gotlands trafiksskola för att göra syntest för Jacob, sen åkte vi till dansskolan och köpte uppvisnings biljetter till pappa, Jacob, Isabella och Erik. ska bli kul att de är så många som kommer och kollar=) Men skulle ju vilja ha Sara och Felicia där, men ibland får man inte som man vill :) /C



jag tänkte bjuda på lite gamla bilder som betyder mycket för mig!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0