Big Girls Don't Cry - Torsdag 05/02-10

Nu ligger jag här i min säng och kan inte sova som vanligt, börjar seriöst att tröttna på det, men vad ska man göra då? skulle ringt Lisa om hon var hemma men nu är hon inte det, och jag saknar Sara så otroligt mycket, vill bara prata med henne, höra hennes röst! kom hem snart vännen, jag klarar inte så mkt mer utan dig, det har gått över fyra månader nu och de känns bara skit, önskar du var här brevid mig så jag bara kunde få gråta ut. jag har haft så otorligt jobbiga drömmar senaste nätterna, alla om honom.. jag drömde att jag höll på att bli våldtagen men han räddade mig i sista stund, jag drömde att jag var gravid och han var pappa till barnet, jag drömde att jag var hemma hos Mattias från E.M.D som jag tycker är grymt snygg men jag pratade med honom i telefon istället. varför? vad betyder dom här drömmarna, det är bara jobbigt, snälla låt mig drömma om någon annan än honom. orkar inte mer, jag skickade ett sms till honom och han skrev hoppas du mår bra.. nej de gör jag inte, inte utan dig!! varför är det så svårt att gå vidare?? jag vill bara gråta men det kommer inga tårar? vad är de för fel..

Imorron kommer Chatrin hem igen, vi ska träffas och fika! saknar henne oxå. men jag är så otroligt glad för hennes skull att hon gör något hon verkligen vill! jag har alltid trott på henne och hon kommer förändra världen en dag, så mycket tror jag på henne! du är verkligen en underbar människa glöm aldrig det!! blir friskis och svettis med Camilla klockan fem, skönt att träna iaf!!

Idag har jag varit hos pappa och packat hela dagen så nu är mitt rum helt tomt, känns konstigt att lämna lägenheten, det är så många minnen, jag och emelie delade rum där, allt va så mysigt. saknar den tiden ihop med Emelie, även fast vi träffas ibland så saknar jag henne, våra kvällar vi bara låg och pratade sent och när hon kom och mötte mig enda gången jag blivit så full. älskar den tjejen otroligt mycket! vi hade så otroligt roligt. saknar henne på dansen och saknar henne när jag kollar på desperate house wife..

/C

Det jag vill ska hända i år, ska jag önska dess
motsats för livet lyckas alltid förvåna en..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0