Fight For This Love - Söndag 28/02-10

Hejsan, jag vill först be om ursäkt att jag varit dålig på att upptadera, men våran dator har varit trasig och inne på lagning, fick tillbaka den igår, har varit sjukt jobbigt att inte kunna skriva av sig. Det är mkt som händer i mitt liv just nu, och det är bara positivt, och Sara är tillbaka på ön igen :D kan det bli bättre?? för två månader sedan skulle jag antagligen inte ha skrivit hur bra jag mår, men fan va jag älskar mitt liv just nu! Och jag har nog mkt att tacka Sara för det, och då tänker ni ju såklart, hur då? hon har ju varit borta! och det stämmer, för jag har skaffat mig så otroligt många och bra vänner jag kan lita på! är så stolt över mig själv, jag har stängt in mig så länge och inte vågat släppa in folk på mitt liv, men man måste våga för att vinna! annars får man ju aldrig veta!

Igår hade jag en riktigt rolig kväll och natt, somnade klockan sex imorse haha och upp vid halv tolv. men lite sömn blev det ju faktiskt. Vi var på borgen igår eller Inn som dom kallar det lr ngt. jag dansade och hade riktigt kul. Efterfest hos erik som vanligt och hade trevligt, lärde även känna en otroligt gullig tjej, Felicia. vi hade rätt mkt att prata om och det var bara kul. jag och Felicia delade säng med Erik och det vart trångt alltså. men erik hämtade en madrass typ vid åtta, sen sov jag som en gud :D

Sara ska snart komma hit, vi har nog en del att prata om, men jag tackar gudarna att hon är hemma igen! hon betyder så otroligt mycket för mig, och jag längtar verkligen inte tills hon flyttar! Tack Palmi att du finns!





hittade en gammal bild.
/C


Kommentarer
Postat av: Feliciaaae

Söt du är :) . Vi får höras till helgen! :)

2010-03-03 @ 17:02:55
URL: http://itsjustaboutme.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0