Is It True - Söndag 07/02-10

Tack för en otrolig rolig kväll igår, jag hade riktigt kul! sommarklänningen på och bikini överdel hihi. så nu längtar man ju riktigt mycket till sommaren, gör inte ni det? tänk få ligga på stranden och sola och hoppa i vattnet när man känner sig riktigt het ;) längtar längtar.. på torsdag kanske jag åker till Tjörn, ska bli skönt att komma här ifrån ett tag, tror jag behöver det, har varit så mycket att tänka på, kan va skönt att fly ifrån allt ett tag och så får jag umgås med mina kusinbarn som jag saknar så himla mycket. =)

Idag när jag vaknade var jag helt slut alltså, kände att jag bara ville sova mer, men jag var tvungen att gå upp och äta och vakna till lite för jag skulle ju dansa, det var super kul på dansen och skönt att få dansa av sig lite, kommer ju antagligen missa den i tre veckor nu när jag åker iväg så de är väl lite tråkigt, får dansa för mig själv istället. på kvällen blev de film hos pata som vanligt på söndagar! vi hyrde film på hemma kväll eller vad det heter nu för tiden, en hemsk film om fyra stycken killar som sitter i ett fängelse i Tyskland där tre av killarna verkligen torterar den fjärde personen, slår honom och han får äta sitt eget spya plus våldtar honom med en kvast, helt sjukt. jag mådde verkligen illa när jag såg det här, hemsk jävla film, dom hängde honom tillslut, och det värsta av allt det är ingen påhittad film utan det har hänt på riktigt, fan va människor kan vara grymma alltså, hatar sånt. jag klarade knappt att se filmen gick ut och rökte och typ kollade på mobilen hela tiden, så otroligt hemsk var den.

Imorron så blir det att städa och tvätta och lite sånt pyssel här hemma och på kvällen friskis och svettis, det blir träning fyra dagar på raken den här veckan, idag dans, imorron friskis, på tisdag dans och på onsdag friskis, så om jag inte åker på tordag och drar på fredagen istället lär de nog bli friskis på torsdag oxå, kommer såklart sakna träningen när jag är iväg, men de får väl bli lite promenader och sånt på tjörn, nej nu ska jag väl kolla lite på one tree hill innan jag somnar som vanligt. /C



Jag tror på sann kärlek, Jag tror på kärlek vid första ögonkastet, Jag tror att kärlek övervinner allt, men det betyder inte att det inte kommer bli jobbiga dagar eller svåra saker att ta itu med, eftersom det kommer det att bli, men att hitta den person som gör det åt dig och veta att den personen älskar dig tillbaka, gör bara allt så mycket enklare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0