Not That Kinda Girl - Onsdag 10/02-10

Nu är jag riktigt sur på blogg.se, har försökt lägga upp inlägg nu i två dagar men de har inte funkat, irriterande!! idag har jag legat och sovit till halv ett, kan ju inte somna om nätterna, lite irriterande faktiskt, igår på jazzen la vi till lite mer steg, ååh va kul det är, älskar att dansa jazz! det ser så vackert ut! idag är det dags att packa, åker ju imorron, wiie äntligen, längtar så otroligt mycket att få komma från ön lite! kommer även va i sthlm i en eller två dagar och hälsa på Chatrin och Jasmine, på vägen hem från Göteborg. ska bli riktigt skoj =)

idag skulle jag egentligen få med Pata och Erik på friskis men dom banga haha, va tråkiga dom är, får se om jag går själv eller om jag bara hoppar på träningscykeln i en timme, har rätt mkt som ska fixas här hemma innan jag åker, måste städa som sagt, men frågan om jag har lust haha, de är ju så förbannat tråkigt! håller ni inte med? men måste man så måste man, lika bra att få det gjort!! /C

Om man letar efter anledningar att inte vara med någon,
så hittar man dom säkert, men någon gång tror jag att
man ska ge efter och ge hjärtat vad det förtjänar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0