Sweet Dreams - Fredag 12/02-10

nu är jag på tjörn, helt otroligt skönt, kom fram klockan ett i nättras och somnade kanske vid två och upp vid halv åtta, var rätt skönt ändå att komma upp. Erah har varit hemma från dagmamma så vi har städat hennes rum och ätit banan haha, sen gick vi en lång prommenad och hon somnade i vagnen och in på Elsas och Alizias skola, där har jag har aldrig varit, varit riktigt kul, Elsa har gjort en massa inlämningsuppgifter om mig hihi lite kul, vi kommer ha riktigt skoj ihop! skönt att vara här. vi har ätit räkor ikväll, så otroligt gott, mkt godare här än hemma, och sen va det att göra Erah iorning för sängen och läste pippi sen somnade hon, och mys med familjen med lets dance. och har druckit lite och nu sitter vi och pratar en massa. Elsa och Alizia har bråkat om vem som ska sova i min säng haha, ikväll blir det Elsa och imorron Alizia och sen får vi turas om. jag får skriva mer imorron och lägga upp lite bilder på oss. men jag har det riktigt bra och trivs som fisken i vattnet,

haha just de måste bara berätta en rolig grej, jag och Elsa var i affären och handlade så gick de förbi en kille och Elsa va: han ska du ha. jag ba nej så peckade jag på en annan kille och sa han va snygg och varje gång han gick förbi ropade hon : där är han. hahah pinsamt, men lite kul va de ändå.

Nej nu ska jag gå och lägga mig! en ny dag imorron med massa skratt och bus. /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0