The Wind That Blew My Heart Away - Onsdag 10/02-10

ja, då hamnade jag här igen, kände att jag behövde skriva av mig lite, har precis gråtit till avsnitt 13 säsong tre av one tree hill -  The wind that blew my heart away, och så blev det att jag började gråta för en massa annat oxå, var riktigt skönt att gråta faktskt, har ju inte gjort det ännu och jag behövde nog göra det. känner att tyngden lättade lite, men jag måste vara ärlig, jag saknar honom så otroligt mycket och jag vet seriöst inte vad jag ska ta mig till.. hatar det här nu, orkar seriöst inte mer, vi sa ju att 2010 skulle bli vårat år.. fan va de är svårt. gör det ont när du tänker på mig? för det gör så jävla ont när jag tänker på dig iaf, jag hoppas du en dag inser vilket misstag du har gjort.. även fast du inte fattar det själv.. det är din förlust, jag skulle kunna göra allt för dig, det som är jobbigast att du gav upp så lätt. Chansar du inte hellre än alltid undra vad som kunde ha blivit? /C



What hurts the most, was being so close
And havin' so much to say, and watchin' you walk away

And never knowin' what could've been
And not seein' that lovin' you, is what I was tryin' to do





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0