What Hurts The Most - Onsdag 03/02-10

hejsan, nu var det länge sen jag skrev, har haft fullt upp med min Lisa, pratar med henne i tele nu, båda tänker för mkt. vi behöver komma bort snart!! Det har gått en vecka sen jag sa upp kontakten med en person som betydde mycket för mig, det känns väldigt jobbigt, men dagarna går och jag hoppas den jobbiga känslan går över, men Lisa har varit ett bra stöd och får mig göra roliga saker istället för att ligga och deppa. dansen går otroligt bra och jag blir mer och mer hel för varje gång jag dansar! idag har jag varit på friskis och svettis, var rätt jobbigt idag, svettades som en gris. men var riktigt skönt att träna som alltid och träffa min Camilla! imorron ska jag packa och fixa inför flytten, vi flyttar 15 februari, längtar och ska inreda lägenheten. ska bli så otroligt skönt att få flytta här ifrån, är så trött på Elias nu, får ju aldrig sova klokt då jag hela tiden blir väckt. Lisa sitter tyst i telefonen och jag skriver här, men vi brukar va rätt tysta haha. nu la vi på hon skulle ringa Mr D ;)

/C


kärlek är en underbar sak,
kanske den mest underbaraste saken,
men det måste vara sann kärlek för båda


Jag är rädd för att öppna upp mitt hjärta sådär igen, alternativet är mer skrämmande visst känner jag mig ensam ibland, det är svårt men det är nog priset man betalar för att lista ut vad man egentligen vill ha, och vad är det för fel att ha lite olycka ibland, varför får jag inte vara lite ledsen? Men jag har även varit lite gladare än vad e jag trodde var möjligt, så jag vet inte... att vara förälskad det är då man känner att man lever väl? Men jag börjar undra hur mycket ett hjärta kan ta!

Chansar du inte hellre än att alltid undra vad som kunde ha blivit.




Kommentarer
Postat av: Mickis

Du är starkare än vad du tror!! :D <3

2010-02-04 @ 17:45:57
Postat av: C

love you Mickis <3

2010-02-05 @ 00:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0