I Can't Wait - Fredag 05/02-10

vilken underbar dag det har varit, solen har varit framme hela dagen, helt underbart! Camilla kom och hämtade mig vid två, då åkte vi ner till båten och hämtade upp Chatrin, va kul de va och se henne igen! vi gick till Amalia och fikade, pratade en massa skit och hade kul. efter det släppte vi av chatrin och åkte till säve för att köra ett friskis och svettis pass, var mycket styrketräning idag, var skönt. hon fokuserade mycket på rumpa som var bra! imorron lär jag väl ha träningsvärk där haha. jag åkte hem och käkade mat med mamma och sigge, dom hade bjudit över Erik och Pata så det var trevligt, dom hade hjälp oss att skotta! väldigt snällt. efter maten var det snabbt in i duschen och göra sig redo för hockey, gud va länge sen det var jag kollade på visbyroma, var rätt kul faktiskt, och jag tror dom vann, vi åkte när de var tio minuter kvar av matchen och då ledde visbyroma med 4-0 mot järfälla, kul för dom. sjunde raka segern! grattis säger jag bara. efter hockeyn skjusade dom hem mig och jag kollade slutet av lets dance med mamma och sigge, trevligt. gick ner på rummet runt halv tolv, men kunde inte sova så började dansa och göra en ny koreografi, och nu hamnade jag vid datorn.

Imorron ska jag gå på beach partyt på borgen, ska nog bli rätt kul ändå, kommer dit en massa folk jag känner, går först dit med Sara, en trevlig tjej! ska bli kul att träffa henne lite faktikst. har ännu inte bestämt mig vad jag ska ha på mig, men tror det blir min vita sommarklänning med bikini överdelen under, kanske solglasögon? jag vet inte ännu. kan inte bestämma mig, får testa en massa imorron så får vi se vad det blir.

/C

Antingen säger man för mycket och så går det åt helvete
eller så säger man för lite så försvnner de..

Han kanske blev rädd för att vara beroende av någon??

Det val som du gör nu, kommer att påverka
resten av ditt liv..



Ska jag ha den här klänningen?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0