Beat Of My Heart - Tisdag 19/01-10

hejsan hejsan, ändrade planer för dagen, pappa kommer och hämtar mig vid fyra istället, han hade mycket att göra nu när han ska flytta, och jag kommer flytta med honom. har själv inte sett lägenheten men pappa säger att den är rätt så fin iaf. ja får väl hjälpa honom att inreda den, det är något jag också har funderat på ett tag att bli inredare, men har man någon framtid i det yrket? de är ju frågan, men bara man gör något man verkligen trivs med och har roligt så är det ju värt det. Imorse ringde Chatrin, kul att prata med henne som alltid. hon har ju som sagt flyttat till stockholm nu. hon börjar skolan på måndag, gud va roligt för henne, det kommer hända mycket på dom tre åren :)

Idag har jag träningsvärk, mest rumpan haha:P men jag tycker de är så skönt att ha det för då vet man att något håller på att hända med kroppen, jag vägde mig idag och har gått ner 3,5kg :) är stolt över mig själv. men som sagt ska börja lite lugnare, kör två gånger i veckan sen kanske ökar på till tre gånger. plus att dansen börjar på söndag, wiiie :D längtar så otroligt mycket, att jag äntligen ska få bli hel igen! det är något som händer med mig när jag dansar, mitt självförtroende ökar till tusen och jag mår bra!

Jag har bara en sak till att säga och de är att va inte så snabb med att döma människor, det är lätt att tro att man vet alla svar, men alla fattar beslut de ångrar och det får man leva med, sånt är livet.

first of all, you don't know me and second of all, you don't know me!!

/C




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0