Could've been so beautiful - Måndag 18/01-10

godmorgon eller något, jag har ännu inte vänt tillbaka på dygnet, men jag kom hem klockan ett igår, var med erik hela kvällen igår, vi åkte hem till Pata och Kahl och kollade en film, och jag gjorde gott Té till dom, vi kollade How High, en rätt rolig film om två killar som börjar på collage och röker på en massa, haha men först laddade pata ner en annan film som erik trodde skulle va rätt kul, men den va inte så bra så då blev det how high istället, det va kul att umgås lite och snacka lite skit. när jag kom hem kunde jag inte sova som vanligt så låg och kollade one tree hill, har ju börjat om på säsong 1, så otroligt bra! och i natt drömde jag att jag var tillsammans med Nathan, grr han är så läcker ;)

Skulle ju egentligen gå till arbetsförmedligen men har seriöst inte orkat, men imorron måste jag ta tag i det, och klockan fem bli det träning, så halv fem måste jag dra mig bort till säve, det ska bli kul. jag är så glad att jag verkligen har tagit tag i träningen, och att äta nyttigt och inge godis och sånt, har redan gått ner två kilo och de är ju kanon bra, om jag fortsätter så här så kommer mitt mål snart va uppnått :) Idag har Chatrin flyttat, lite tråkigt för mig men gud va roligt hon kommer att ha det, och verkligen få göra det hon vill! är så stolt över henne, jag får åka och hälsa på henne så ofta jag bara kan!

Är lite besviken på en person faktiskt, jag vill inte tro det här om honom men tyvärr så är det så och jag kan inte göra så mycket, det är bara att gå vidare, men man kan inte styra kärlek, det bara händer och jag tror att folk som är ämnade för varandra, finner alltid varandra till slut, och jag hoppas han en dag ger mig chansen så jag kan visa att jag faktiskt är rätt för honom, han är bara inte redo. men jag hoppas han en dag blir det! saknar honom och kan inte sluta tänka på honom även fast jag bara vill glömma och gå vidare, de är så mycket lättare sagt än gjort. kärleken är inte lätt och det ska den inte va.
/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0