Do You Remember - Onsdag 20/01-10

Tjenixen! idag har jag varit riktigt duktig! städat mitt rum, gääsp. aldrig kul men de va jag bara tvungen till, så nu är det verkligen snyggt och fint, och de är skönt, har allvarligt talat inte gjort så mkt, Andre väckte mig vid halv tolv, så kom han hit innan han skulle till jobbet, och sen käka jag lunch, Tortelini med champinjoner muums efter det drog igång med städningen och att tvätta, har grymt mkt tvätt, men har tvättat upp det mesta, får tvätta imorron oxå. hmm jag vet seriöst inte vad jag ska ha på mig på fredag, klänning hade jag tänkt mig men inte vilken ännu, kanske min gråa, så har jag mina gråa klackar till, de är ju rätt snyggt. men får se, jag lär byta 75gånger innan jag kan bestämma mig, och vad ska jag köpa till min mamma ? hmm får kolla lite på stan imorron, och gå på systemet. så imorron måste jag gå upp i tid, men sova är fan så otroligt skönt!

Pratade lite snabbt med Sara på msn idag, gud va skönt att höra från henne, men hon hann inte va inne så länge så vi har en msn dejt imorron klockan tolv, längtar, finns så mkt att säga! saknar henne så otroligt mycket.

/C


Kolla in mitt städade rum ;)






I can honestly say you've been on my mind
Since I woke up today
I look at your photograph all the time
These memories come back to life
And I don't mind

I remember when we kissed
I still feel it on my lips
The time that you danced with me
With no music playing




Kommentarer
Postat av: Ej

nice :) bor i källarn verkar det som :)

2010-01-24 @ 04:41:44
Postat av: C

jo tills mitten av februari bor jag där :)

2010-01-24 @ 17:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0