So Much For You - Tisdag 19/01-10

så nu var vi här igen, kan inte somna som vanligt, men imorron måste jag gå upp tidigt och de är ett måste, jag ställer klockan på nio. men om jag känner mig väl så kommer jag stänga av den och sova till tolv någonting. men måste städa rummet och fixa imorron, har inte orkat på ett tag nu men nu måste jag ge fan på att jag gör det, så ring mig imorron och väck mig runt nio, tio sådär. skulle va snällt ;) Nu har jag iaf betalat dansen och de känns bra. wiie :) slipper tänka på det. bara fem dagar kvar, ååh va jag ser fram emot det :) har ännu inte bestämt mig om jag ska va med på dansuppvisningen i år, kan inte bestämma mig. men får se hur jag känner mig om två månader. En sak jag börjar känna av är förkylning och de får inte komma nu när jag börjat så bra på träningarna och så. det är det sista jag vill göra, att bli sjuk.

på fredag ska jag jobba faktiskt, ska bli skönt, börjar få ångest att jag bara ligger här hemma och inte gör så mycket, bara tränar och deppar, sen fyller mamma år och så ska fira henne och sen vidare till innergården där de ska va någon fest, man betalar 150kr så får man mat och två gratis cider eller öl i baren plus dricka för 29kr i baren, så de kan ju bli rätt kul. Men får se, jag köper biljett iaf och om de blir för jobbigt eller tråkigt kan man ju alltid dricka lite och dra vidare någon annanstans =)


Det här som har hänt nu är redan gjort och alla gör misstag, men det känns faktiskt så mycket värre när det är någon man har så höga förväntningar på, jag måste sluta leva i en dröm, verkligen finns alltid där ute och det går inte att ändra på den saken. men allt som vi har gått igenom och vad jag än hade hjärtat och hjärnan skulle jag aldrig kunna vara med någon annan, även fast man har kompisar så känner jag mig så ensam, vad hände med mig? hur kunde jag bli en så trasig människa? jag blev förälskad, men det jag tyckte om, glömde att tycka om mig tillbaka.

Jag har så många frågor och det har vi alla, jag hoppas innerligen att vi kommer få svar på dem en dag, men svaren man söker finns ofast närmare än vad vi tror, det finns i våra hjärtan och i hjärtat på dem som älskar oss, vi kommer att besöka fantastiska platser och uppleva underbara stunder, så vart vi än åker eller vad vi än blir så kommer vi alltid ha frågorna utan svar..

/C


Hittade två bilder från två olika julafton :)
men datumen på bilderna stämmer inte, de är julafton!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0