He said, She said - Söndag 17/01-10

Jag vill tacka Chatrin för en rolig kväll igår, vi satt hemma i hennes nästan tomma lägenhet igår och förfestade lite, det va riktigt kul, sen vidare till munken, vi dansade och hade riktigt kul, och en kille som vi träffade på nyår som kom fram till mig och sa att jag va lik lady gaga var där, men jag är inte lik henne ett dugg, men det va iaf jätte kul för när bad romance gick igång med lady gaga så började dom dra i mig och dansa haha. de va riktigt kul. vi driver som vanligt där på danssgolvet. sen gick vi till donken och åt, inte bra, men de va gott. Gordon nästa haha

Idag när jag vaknade klädde jag på mig och gick en promenad bort till mormor och åt mat, det var riktigt trevligt och god mat, mormor hon lagar otroligt god mat, riktigt duktig är hon. jag gick hem och kollade på one tree hill som vanligt, och somnade till och vaknade igen klockan sex, inte alls bra, kommer ju inte komma somna i natt. Nu är jag hemma hos erik min kära kusin, vi har varit och köpt godis och hälsat på farmor och farfar, och nu kollar vi på en annan del av köping, riktigt kul är det. det är härliga människor. vi ska bort till Pata och kolla film sen, får se vad det blir för film, säkert någon action som jag inte gillar haha. men man ingen romantisk komedi, det gillar dom inte det nej.

Imorron så ska jag till arbetsförmedlingen som sagt, sen om jag hinner ska jag träffa Mikaela en stund, sen blir det friskis och svettis med Camilla, längtar så mkt. är så otroligt skönt att träna. Inget mer att säga idag.



/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0