I Want To Know What Love Is - Måndag 18/01-10

Kan inte sova som vanligt, men klockan är ändå bara halv tolv, ligger och tänker en massa, jobbigt ibland när många tankar kommer upp i huvudet. Jag försöker tänka på massa annat men samma sak kommer bara upp i huvudet, och de är Du, inte lätt att glömma. men men, iaf så gick de riktigt bra på träningen idag, men svettades mer idag än förra gången, så otroligt skönt att veta att man gjort något nyttigt, köpte ett halvårs kort oxå, tummen upp för mig! Imorron ska jag umgås med min pappa lite, ska bli riktigt trevligt, är över en vecka sen sist vi sågs, Han kommer och hämtar mig vid ett då ska vi åka till dansskolan och betala in min dans så jag har det gjort, och när vi ändå är i gång, ska jag be han åka till arbetsförmedligen så jag får det gjort oxå, annars kommer jag bara skjuta på det oxå. får se om vi kanske tar en lång promenad eller bara fikar, ser verkligen fram imot det, jag verkligen älskar dig pappa, han är den bästa pappan i världen, så mycket som han ställer upp för mig! tack att du finns.

Vad vill tjejer ha egentligen?
Det här är min filosofi, det är viktigt att ha någon att skratta med och någon man kan lita på men framför allt så vill tjejer ha någon som vill ha dem tillbaka, åtminstonde jag. och så har jag insett en sak idag, kan du gissa vad påskharen och äkta kärlek har gemensamt? - det kvittar faktiskt, för ingen av dom existerar..
Jag hoppas att du inser att varje dag du väntar så är det ännu en dag som aldrig kommer tillbaka..

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0