Let Me Fall - Onsdag 27/01-10

Heluu, halsen har blivit värre och jag känner mig mer och mer seg i kroppen, kan ju va pga att jag inte får sova om nätterna då jag bara ligger och hostar, inte alls kul. ska få jobba lite oxå! äntligen, ska bli kul, Imorron, fredag och på måndag, tjänar jag in lite pengar iaf! sen måste jag ta tag i arbetsförmedligen, men man vill ju helst inte. Idag har jag varit och fikat med Louise, jätte mysigt, kollade lite i butiker oxå, köpte ett par byxor jag kan ha på jazzen, riktigt kul. dansar till sweet dreams - Beyoncé och på hiphopen Bounce - Timbaland. kul kul! jag säger bara en sak, fan va jag hatar det här vädret, kan inte våren komma snart, saknar den! och sommaren! får se om jag orkar gå på friskis imorron, är ju inte så bra om jag tränar när jag är sjuk, men jag känner att jag måste hela tiden. kanske är trött efter jobbet oxå, kommer va riktigt trött imorron om jag inte får sova något i natt.

/C

Varför måste det vara så svårt med förhållanden?
- Därför att det enda som är svårare är att vara ensam..

Varför ljuger alla?
 - Det dåliga killarna ljuger för att få dig i säng.
 - Det bra killarna ljuger för att få ditt hjärta.

Folk ljuger för att det är rädda för att andra ska hinna
före dem att lista ut vem dem är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0