Love Made Me Stupid - Söndag 24/01-10

Hejhej, länge sen jag skrev nu, har haft mycket att göra under helgen så har inte hunnit, men kan ju skriva lite hur min helg varit, i fredags så jobbade jag 12-18 va skönt att få komma tillbaka lite, efter jobbet var de bara att duscha och göra sig i ordning, mamma fyllde år så de kom lite folk och så, men jag drog hemifrån typ tjugo i åtta på förfest hos Erik, ensam tjej med Erik, Kahl, Hampus, André, Jimmy, Samuel och Pata. men de va riktigt trevligt. några tog taxi ner och några gick, jag va med i taxin såklart haha, När vi kom till innegården så fick man drinkbiljetter och äta buffé men jag åt inget hade ju som sagt ätit hemma, vi satt oss vid ett bord och beställde in en massa dricka, dansade och hade riktigt trevligt. Jag, Kahl och Erik gick vidare till lillebror och drack lite där och sen vidare till olearys, där de höll på att bli slagsmål mellan erik och en annan kille, han den där killen började ragga på mig och jag va inte intresserad så han höll på att trigga erik och ba dela med dig av din kusin och han blev ju sur och sa bara lämna henne ifred då blev han sur och ville slåss, men som tur va har erik växt ifrån de där med att slåss, så han pratade sig ur det och dom blev vänner sen. Efter olearys, blev de efterfest hos pata, kom lite folk men när klockan va fyra var jag så otroligt trött så jag gick hem, mötte Andreas på vägen, han var riktigt full så följde han hem så han kom hem säkert, när jag lämnat honom så gick jag vidare hem och i min säng ligger Linn, mysigt att komma hem till någon, hon var ännu vaken, hade legat och kollat one tree hill, sen somna vi.

Lördag: vi gick upp typ runt halv tolv och hon käka frukost, jag ringde till pata och vi gick hem och väckte erik, som var riktigt bakis haha. vi åkte och köpte pizza och var hemma hos erik hela kvällen, Erik skulle spela på olearys så dom åkte dit runt åtta och kopplade in alla grejer, jag kollade lite film när jag kom hem och vid tolv kom pata och kahl och hämta upp mig, så drog vi ner på olearys, var rätt kul att se allt folk som va riktigt fulla när man själv var nyckter, jag kom hem runt halv tre och fick inte sova så mkt för min hosta har blivit värre, inte kul inte kul.

idag så låg jag typ och sov till halv två :O inte alls bra, men jag var riktigt trött, och när klockan var tre åkte jag iväg till dansen som började idag, riktigt kul var det. har saknat de så otroligt mycket. blir lite utmaning den här gången, vi dansar i två grupper, som mot en spegel, våran grupp kör åt höger och den andra åt vänster, kommer nog bli rätt coolt, vi dansar inte till musik utan till andetag, så grymt. så kom på uppvisningen i Maj, jag kommer inte göra er besvikna ;) ikväll blir de filmkväll hos Pata, jag har köpt chips, vi ska se en sommar med Göran, den är ju rätt kul!

Tänker på dig....

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0