Take A Bow - Söndag 24/01-10

Haft en trevlig kväll hemma hos Pata, Vi kollade en annan del av köping innan Erik och Kahl kom dit,  när dom kom då kollade vi på Sommar med Göran, den är ju faktiskt lite rolig, men den va mycket bättre första gången jag såg den! har ätit ganska onyttigt den här helgen så den här veckan blir det mycket träning för mig del, imorron friskis ,på tisdag dans, onsdag och torsdag friskis och sen dans på söndag, vad jag vet nu iaf, kanske blir ännu mer träning, man vet aldrig med mig haha.  Erik fyller år på fredag så jag ska hjälpa honom göra smörgåstårta, kan bli kul! tycker de är kul att laga mat och så. plus så gillar han mammas recept på smörgåstårta och jag har ju gjort den en gång innan så de blir kanon! nej kolla lite på tv, sen sova som en gris, om jag nu kan sova. har ju en sån otrolig jobbig rethosta, inte alls kul. /C

Du tror du kan hinna med allt, men en dag finner
du att det enda du måste leva med är dina misstag!
Förr eller senare måste man välja väg, ibland
ser man aldrig tillbaka och ibland tvingas man
det av livet, Men man kan finna gott hos alla,
bara man ger dem en chans, och man ska aldrig
vara för snabb med att döma! Och ibland blir man
besviken på folk, ibland överraskar de en positivt
men man lär aldrig känna dem riktigt förrän man
känner deras hjärtas längtan,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0