This moment - Lördag 16/01-10

Nytt liv och ny blogg. från och med nu ska jag försöka fixa till mitt liv, har haft en tuff tid nu, 2010 blev inte riktigt som jag hade hoppats på, men tiden läker alla sår, så de är väl bara tid jag behöver. sen är jag tillbaka och jag kan va den Christine jag en gång var! har ni tänkt på hur musik kan hjälpa oss igenom mycket. har lyssnat en del på musik som gör mig glad, men oftas vill man ju lyssna på låtar som man känner igen sig i, om du är glad vill man lyssna på glad musik, och inte på någon som sjunger om brustet hjärta tillexempel, känner du dig partysugen så lyssnar man ju på partymusik och så vidare, på senaste har jag lyssnat på rätt deppiga låtar, för de är ju så jag känner mig. men de ska bli ändring på det. Jag har känt länge att det har saknats något i mitt liv och har kommit på vad de är, dansen såklart, den får mig att känna mig hel och har saknat de nu i ett år, så från och med den 24 januari så dansar jag två gånger i veckan, wiiie :) jag går även på friskis och svettis två gånger i veckan, försöker komma igång igen, har varit en latmask 2009 och jag lovade mig själv att göra 2010 till det bästa året ever, så här långt har jag inte lyckats men de har bara gått 16 dagar in på Januari så de lär ändras innom kort.

Ikväll ska det bli utgång med Chatrin, ska bli riktigt kul. Hon flyttar till Stockholm på måndag, sen är det bara jag kvar på den här ön av alla mina vänner. känns lite tråkigt. men man vet aldrig om jag flyttar upp sen. ska på arbetsförmedligen på måndag iaf, måste försöka komma på något jag vill göra, men skriver iaf in mig där, kommer nog inte få jobba så mkt på Jysk nu heller, de är så dött där. jobbade i Torsdags, var inte mycket folk som var inne och handlade iaf. Men men. Jag har funderat ett tag på att dra till min kusin ett tag men nu när dansen börjar så får jag åka upp på ett lov, så v7 kanske jag drar till tjörn och umgås med mina underbara kusinbarn, saknar dom så otroligt mycket, och Elsa ringer mig nästan varje dag nu och frågar vad jag gör, Hon saknar mig oxå! och Erah som är två år vill att jag ska komma och leka med hennes dockor, så de är väl snart dags att dra mig upp, funderar faktiskt att va där iaf i två veckor eller något och på sommaren så kommer jag åka tidigare än min familj, vi har ju en ny traditon att varje sommar komma till dom minst en vecka, så jag åker väl upp veckan innan och är där.

Det va skönt att få skriva av sig lite, ska försöka bli bättre på att skriva i bloggen, men efter ett tag tröttnar jag typ och har så mycket annat att göra, men jag ska iaf skriva så ofta jag kan.

/C




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0