de duu! - Måndag 12/07-10

äntligen kan jag skriva lite i bloggen, har nämligen hört att jag är kass på att upptadera och de håller jag absolut med om, ska bli bättre loovar! ;) men gud vilken värme de har varit, trodde jag skulle svimma på jobbet, de va alltså 34 grader, och jag fick ont i huvudet och kände bara för att lägga mig ner, så nu kommer de va tufft att jobba så får verkligen stå ut!!

Tulla va ute och sprang så hon kom hit och tog en cigg, fan va duktig hon är, va hände med mig? jag som tränade så himla mkt, måste snart börja alltså, iaf långa promenader till och börja med, sen i höst börjar ju dansen igen, Läängtar otroligt mycket!

Imorron flyttar jag in hos Tulla ett tag, hennes föräldrar ska ut med husbilen så bor där med henne ett tag. nära och bra till jobbet för mig =) så de ska bli kul!!

Ikväll spelar hoffmaestro på Gute, skulle verkligen vilja gå dit men tyvärr så jobbar jag ju imorron, men de går väl fler tåg! Nu ska jag lägga mig och kolla på sex and the city filmen innan jag somnar,


Lägger upp en bild på mig och min bror miljonären haha
Nu ska han köpa ny bil och jag ska få hans gamla,
eller få och få, köpa dååra =D

Puss på er :) / Chrissy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0