Fårö imorron - Fredag 16/5

yoyoyo! imorron ska jag upp vid halv sju för att åka ut till fårö och tillbringa dagen med sol, bad och släktingar, ska bli otroligt roligt =) så ska upp om några timmar, känns egentligen onödigt att ens gå och lägga sig, men lite sömn är bra, så får jag sova lite på stranden :)

Gått bra att jobba idag=) åkte direkt ut till Gnisvärd efter jobbet, trevligt va de. att få träffa pappa mest, sakna han. när jag kom in till stan gick jag bort till Tulla, dom satt och drack lite, va där ett tag och snackade och hade de trevlans, och nu ligger jag i sängen i mammas gästrum, chattar lite med pontus och tar de lugnt, ska snart sova iaf.

hoppas på lite bilder från fårö iaf, får se om någon har med kamera :) god natter! :)


Kommentarer
Postat av: Ingrid

härligt med utflykt :)

2010-07-20 @ 18:15:39
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0