Fy FAN va jag vill spyyy! - Fredag 23/7

Shoohoo. nu är jag tillbaka! kass på att upptadera, jobbar mkt den här veckan så har inte ens haft något kul att skriva om, men snart så jobbar jag lite mindre och kommer få tillbaka orken!!


Igår så hade vi släktträff hemma i mammas trädgård, de va underbart väder och vi hade de jätte trevligt, själv drack man några cider tyckte jag förtjänade det, så som jag jobbar!! Erah va urgullig och har börjat prata väldigt mycket, hon lånade min mobil och gick och tog kort och filmade haha, cool hon är. hon är TRE år hihi och de är jag som är chitin. imorse så ville hon ha massage så hon sa: Chitin kan du magasera mig? såå söt hon är alltså!

Ikväll så har jag mest tagit de lugnt och tillbringat kvällen i bilen, haha men först var jag förbi Felicia och de va trevligt, Hanna va oxå där så fick träffa henne lite oxå, hon har ju träffat kille nu så man ser inte henne lika ofta längre, så roligt för henne! är glad för hennes skull! =) Efter de så skjusade jag min bror, Kahl, josefin och en till tjej till en fest, sen åkte jag hem och kollade film, fick ett mess av brorsan att dom ville ha skjus till krogen så jag ba jo visst de är lungt de, hur många ska åka, 10 st :O haha så fick åka tre vändor, men vafan jag tjänade lite pengar på de ;)

åkte hem och fixade lite hemma, prata med pontus i tele, beklagade mig lite om mammas kille, som inte gillar mig =p sen fick jag ett ryck, jag skulle börja rensa kylskåpet eftersom jag inte varit hemma så mkt den här månaden och fyyyfan säger jag bara, massa äckliga frukter och grönsaker som stank, mjölk som var helt klumpig och en massa annat äckligt. fyfan, fick ta på mig plasthandskar, så äckligt va de, synd jag inte har kamera för då skulle ni se på någon så äckligt. de riktigt vände sig i magen på mig, blää. men nu är de gjort iaf.

Nu måste jag fan sova, upp och jobba imorron!! sen ledig två dagar, KORS i taket :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0