Inte ett dugg trött

har kollat klart filmen, Girl just want to have fun med Sarah Jessica Parker (sex and the city), Helen Hunt (Livet från den ljusa sidan) och Shannen Dotherty (Beverly Hills 90210). Lite rolig va den faktiskt, att se dom så unga, skutta runt och dansa 80tals dans:P haha, men de är ingen film jag skulle kunna se fler gånger nej :P







aah jag är inte ett dugg trött, börjar bli röksugen oxå men pallar jag gå ut? hmm.
Hur länge har jag nu bott i min lägenhet? är de typ snart två månader, och jag har en granne som bor mitt emot mig, jag hör honom ofta komma och gå, men jag har aldrig sett hur han ser ut eller träffat honom :P alla andra grannar har man ju börjat känna till och hälsa och prata och så, men aldrig sett den människan, jag vet att de är en kille iaf =P fyfan va jag trivs att bo här iaf, ett lugnt område, nära till allt och otroligt snälla grannar.

Nej röka eller inte röka, de är frågan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0