korvstroganoff och besök av kusin - Onsdag 07/07-10

Hej o håå. helt död som vanligt efter jobbet, ville verkligen inte gå upp i morse, fick för mig att de regnade oxå men tydligen så gjorde de inte det, men jag tog mig upp tillslut typ kvart i Nio och jag började halv tio, och jag är extremt bra på att komma i tid, även fast jag alltid går upp så sent så kommer jag i tid, de är bra gjort av mig de ;)

Idag så klämde jag mig riktigt ordentligen när jag skulle visa en kund ett torkställ, fan va de gjorde ont, jag fick tårar i ögonen så var tvungen att spola med kallt vatten, mötte Biwall på vägen ut och hon ba nej är du ledsen, jag grät som en gris haha jag ba neej jag har bara klämt mig, de blev ett riktigt hack i fingret de, så har de värkt i fingret hela dagen, men nu har de iaf slutat, tur är väl de.

När jag kom hem så satt jag igång med maten, gjorde korvstroganoff, bulgur och bönor, så kom min kusin Erik och åt mat, han tyckte de blev jätte gott :) tur de!!

jag har beställt en klänning som kom på posten idag, riktigt fin =) funderar på att beställa fler färger faktiskt :)
Nej nu ska jag ta en dusch och fixa lite :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0