köttbullar och tvätt

Nu har jag fått i mig lite mat, lagade köttbullar, erik kom förbi och käka! va trevligt! han behöver lite mat, bränner annars sina pengar på att käka mat ute hela tiden, tur jag finns då ;) nu ska jag snart dra bort till Tulla men väntar på att sista laddning av tvätt ska torka =) sen lägger jag upp en massa bilder från helgen, hoppas ni ser fram emot de ;)

Idag har de varit lite lättare att jobba, men kan va för jag fått mer sömn i natt. men man vaknar alltid så tidigt nu för de är så varmt, spelar verkligen ingen roll att man har fönstret öppet eller så, de är så varmt ändå,  så gissa va den vanligaste frågan på jobbet va idag?? jo har ni fläktar :p hehe men de hade tagit slut de :P

Åh längtar tills jag bli leeeedig!! är så avvis på er alla som har semester, önskar jag oxå hade det, men nix får vänta till nästa år då får jag de =)

Jag behöver seriöst hjälp!! hur ska jag göra med den här killen jag tycker så mkt om! jag har försökt med allt fattar inte hur jag ska göra, ska jag bara ge upp? eller är de värt att kämpa så som jag har gjort nu i ett års tid. om man säger att man vill, varför inte göra något åt de?? jag är trött på de här nu, jag vill att du ska kämpa lika mycket som jag! för snart kanske jag inte orkar längre och då är de försent för dig att göra något! så snälla visa nu att du verkligen vill som du säger!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0