ledighet :D

äntligen så ska jag va ledig i två dagar =D ska bli underbart skönt =) kom hem till Tulla nu från jobbet, hon har börjat laga mat, gjort färskpotatis och ska grilla kött, underbart att komma hem utan att behlva tänka på laga mat, blir lite cider ikväll oxå :) myys. imorron är äde bloggträffen som gäller, ska bli otroligt skoj :)

Dom behövde hjälp av mig på jobbet imorron men som sagt bloggträff imorron annars skulle jag ju lätt jobba, men men. hoppas dom klarar sig!!

nej ut i solen och glassa, längtar tills maten är klar hahha :D



Kommentarer
Postat av: Demi

Hej vännen!

Har kollat igenom din blogg nu och tycker den är riktigt bra och intressant att läsa :)

Du får ha det bra och njut av dina två lediga dagar nu och ett stort lycka till imorgon på bloggträffen! Jag håller tummarna :D

Puss o kram

2010-07-14 @ 20:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0