lite ledsen faktiskt - Torsdag 15/7

Jag är lite ledsen faktiskt, har gråtit några gånger idag för de är tredje året i rad jag missar släktmiddagen för att jag ska jobba, egentligen skulle jag va ledig, men en sjuk på jobbet, fan får tårar i ögonen jag bara tänker på de, :( jag känner mig inte riktigt som jag ens finns med i den släkten längre, :( dom glömmer ju bort mig, aah jag blir så ledsen, men jag får bara bita ihop och försöka tänka på något annat, och hoppas på att nästa år att jag får träffa dom!

Iaf bloggträff idag, de va trevligt de, gick en sväng på stan efter och direkt när jag kom hem till mamma så slängde jag mig i poolen, sen fick vi rökta räkor och massa gott! Nu ligger jag i sängen och ska snart sova, ska ju orka med morgon dagen, har inte ens någon matlåda.. suck. inget är bra just nu. snälla gör mig glad?!!




God natt / chrissy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0