Ont i ryggen - Tisdag 06/07-10

Godmorgon! fyfan va jag har ont i ryggen nu alltså, det är nog min madrass som är för mjuk, jag ska iaf köpa en bäddmadrass som formar sig efter kroppen sen när jag får lön, de är extra pris på dom nu oxå, så de är ju najs. men får vänta lite, men aj aj aj, va ont de gör idag. fattar inte de. hoppas de går över, får ta med mig alvedon till jobbet :)

Felicia kom hit igårkväll och sov här, hon gick till jobbet förut, hon började elva. nej nu är de dags för mig att göra mig i ordning för att jobba.

Ha en bra dag i solen! =)


Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

HEJ!



Nu kommer vi att granska din blogg fram till bloggträffen den 15 juli! Lycka till i "sommarens blogg"



KRAM Amanda Rieem

2010-07-06 @ 18:49:20
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0