regnar fan ännu...

Nu börjar jag bli trött på regnet, kan man bli på mer depphumör då eller? sitter här i sängen och lyssnar på Sara Löfgren, vilka minnen alltså. =)





Fett irriterad på mina P-piller oxå, jag skulle ju hoppa över min mens den här månaden men fick ju den ändå, och fan slutar ju aldrig att blöda, suck. men jag mår iaf sjukt bra av dom här, åt ju neovletta förut och fick så ont och svårt att andas och hjärtont av dom så skönt att jag hittat några jag mår bra av iaf!

Nu är jag ledig i två dagar, och fan att de ska bli sånt här pissväder då..
men på måndag ska de bli lite bättre då ska jag umgås med min underbara pappa, vi ska på utflykt =) wiie






Nu blir det en film och lite chips :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0