Regnat heela dagen

idag är de typ min oturs dag eller något, jag åkte tidigare imorse innan jobbet för jag skulle handa något att äta, men jag tappade ner bilnyckeln på något dumt sätt så hann inte in och handla, letade efter nyckeln i tio minuter, utan resultat så ringde bror han va bakis:O orkade inte ta sig ut och va inte körduglig så jag fick typ springa till jobbet i regnet annars skulle jag komma försent, så va rätt hungrig på jobbet men de gick snabbt ändå, så fick i mig mat när jag kom hem.

Är hemma nu, de regnar och åskar, hatar åskan, tycker den är så obehaglig, glömde bort att säga att jag va på stan igår och shoppade loss jag :) skulle lätt kunna köpa mer grejer jag! men måste ju tänka på ekonomin, betala hyran, mat och bilen den här månaden, så får inte unna mig så mkt denna månad, men ska lägga undan pengar så man kan ha roligt för dom senare :)

Hemma ensam och har tråkigt, saknar en viss person, önskar han var här faktiskt, men de kommer ju aldrig hända... eller iaf inte på ett bra tag, känner mig så ensam.. suck. KOM HIT och håll mig sällskap




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0