tack för en rolig kväll =)

hej på er!! klockan är snart halv fem och nu kom jag hem. har haft en otroligt rolig kväll ute, Jasmine följde oxå med och de va ju roligt, vi satt oss på olearys och käka och drack cider, riktigt mumsigt =) vi träffade några killar från örebro som var sjukt trevliga :) vi umgicks med dom hela kvällen, vi hamnade på hamnplan och jag hade riktigt roligt.

Imorron blir de Hoffmaestro med killarna från örebro, inge alkohol för min del då iaf. upp och jobba på tisdag.
Nu blir de sova sova sooova, Ha de gott alla vackra bloggläsare =)


så här snygg ser jag ut efter krogen :P
vart tog lockarna vägen?? :P


Kommentarer
Postat av: robert pärlgren

söt tjej ändå!!

2010-07-26 @ 10:36:37
Postat av: petra hansson

ååh vad skojjsigt, skall också på hoffmaestro imorgon! skulle vara kul & se dig!

ha det bra tjejen!

2010-07-26 @ 10:38:46
Postat av: cassandra fröel

ha det bra själv !

he-he jo lockarna försvann ute i vimmlet

men lika fin ändå!

2010-07-26 @ 10:46:22
Postat av: dessire pettson

hoffmeastro äger!

skulle varit kul & sätt dom live bara!

2010-07-26 @ 10:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0