Tidigt morgon och huvudvärk - Lördag 03/07-10

OMG... vilket underbart väder, har legat i solen sen jag slutade jobbet idag, började sex imorse, var urtrött när jag vaknade, men vaknade till iaf kvart i sex efter min morgoncigg. de har varit stressigt idag som vanligt. kul att de är så mkt folk, säljer så otroligt bra nu! wiiee. jag gick hem vid halv två, eftersom jag inte hann med någon lunch, tiden bara sprang iväg, stod i kassan från tio till halv två. så har jag haft det underbart på mammas bakgård, solat och badat i poolen, och snart ska jag få grillad mat, kan de bli bättre?

Ikväll blir de att umgås med Tulla, får se om jag dricker något. har inte bestämt mig eftersom jag jobbar imorron, plus sju dagar på rak. men de skulle va gott med en kall cider faktiskt.

nej dags att sno lite godis ur min lillbrors gigantiska godispåse, den är verkligen jääätte stor, så han lär ju inte märka om de saknas fyra eller fem godisbitar.

ha en underbar kväll i solen och glöm inte att smörja in er så ni inte bränner er ;)

Kram



lägger upp en bild på min underbara Chatrin.
Vi har inte träffats sen i Maj och på måndag
ska vi äntligen få skratta och ha kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0