Träffade Lisa =)

ojojoj, träffade nyss min underbara Lisa som jag inte träffat på över fyra månader, hon flyttade till Göteborg och nu har hon kommit hem igen, gud va vi hade grejer att prata om, skulle cykla hem från Tulla och så hamnade jag utanför bingan minst i en halvtimme och bara pratade, gud va jag saknat henne, vi ska träffas snart och snacka en massa skit, missat så mycket.

Jag och Tulla kollade systar i jeans ettan, så jävla bra, grät som vanligt, fan va känslig jag är då. men fan va den  filmen är bra!! de är äkta vänskap de där, och jag har verklligen oxå fått så underbara vänner, är så glad att jag träffat dom här tjejerna, tack för ni finns.

Jag måste skriva av mig lite, är så trött på det här nu, det finns säkert många som tänker som jag, men hur kan killar verkligen bara stänga av alla känslor?? jag önskar jag oxå bara kunde göra så. är så trött på att hela tiden va någon man bara hör av sig till för att ha sex, jag vill verkligen inte de, jag vill träffa någon som vill så mycket mer än sex, jag saknar närheten och att känna pirret i magen! det är inge kul att känna, att de är det enda jag duger till. fan fan fan.

Nej nu ska jag sova, upp och jobba imorron ju! längtar till helgen, leeedig =D


skönt att få sova! GODNATT





In my life there's been heartache and pain
I don't know if I can face it again
I can't stop now, I've traveled so far
To change this lonely life



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0