Varit sjukt duktig =P

Har varit enorm lat dom här senaste veckorna, har sett hemsk ut i lägenheten och hur mkt tvätt som helst så nu har jag städat och tvättat som en dåre, så de luktar gott i lägenheten nu iaf, så tog en tvätt tid på tisdag nästa vecka så jag inte har så otroligt mycket tvätt.

har haft fint besök ikväll, Chatrin och Jasmine har varit här och fikat och rensat min godisskål :P dom hade med sig bullar så vi har suttit ute och fikat och snackat en massa skit, tänk de va så otroligt länge sen jag träffa dom, så kul att dom är här i sommar, så imorrron blir det glassbaren och umgås =)

Har fått ett extra jobb den 23/7, jasmine frågade om jag var ledig och ville gå på stan och dela ut massa påsar, jag va ledig och tackade jaa! extra pengar är alltid kul! så de ska bli najs.

nu ska jag hoppa i en dusch och lägga mig och kolla one tree hill och sen sova. jobba jobba jobba imorron!





Saknar min felicia!!
älskar dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0