Bliiir gaalen!

Här ligger jag vaken i gästrummet hemma hos mamma! jag blir irriterad att jag inte somnar så hämtade datorn och tänkte kolla lite och bli trött.. hur ska jag palla jobba tio timmar imorron utan någon klok nattsömn? bra fråga.. längtar till smörgåstårtan imorron muums, jag är as hungrig nu! fattar inte. mm va jag är sugen på äggröra och bacon! bara sådär :P hmm, får väl gå upp i köket och hämta något jag kan äta, men är rädd för att väcka mamma, hon har sitt sovrum precis brevid, och hon är som jag vaknar lätt.. men jag ska smyga som en mus=D





midsommar kommer bli bra, har fixat skjuss till systemet imorron, pappa kommer och hämta mig och Tulla så drar vi dit, kanske kan fråga om vi kan åka och handla på samma gång, ska ha kött, paprika, lök, minimajs och massa gott som jag tänkte grilla i folie, bra tips där Tullis mor! måste köpa jordgubbar och glass oxå!

Ska även kolla om vi hittar några roliga lekar och sångtexter eftersom vi ska dansa runt midsommarstången! de kommer bli så himla kanon! shit va kul de kommer bli! Nej nu ska jag upp till köket och kolla om de finns något jag kan äta, sen verkligen försöka sova!


 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0