Do It - Lördag 05/06-10

Hejee, dålig att upptadera, har så otroligt mycket nu, så hinner knappt med mig själv. jobbar och fixar i lägenheten, börjar bli riktigt bra nu, ska få upp spegel och fixa lite, en bäddsoffa behöver jag ju oxå. så de är lite kvar, har varit ledig två dagar, varit så otroligt skönt, men går för snabbt, nu jobbar jag sex dagar på rad, sen är de ledigt för min födelsedag :) wiie, 21.. hmm gammal, eh joo. men men, man blir ju inte yngre bara äldre. är och hälsar på mamma, dom håller på att grilla kyckling filé muums, ska bli gutt, vet inte va jag ska göre ikväll, skulle egentligen umgås med Linn men hon dissa mig haha. men men, kommer väl på ngt, hör av er om ni oxå ska bara ha tråkigt ikväll. /C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0