Helt otroligt slut...

Är hemma hos mamma och har fått mat, skönt att komma hem till färdiglagad mat, det blev tacos, muums va de iaf =) och behöver inte laga någon matlåda imorron då vi får gratis mat på jobbet, för vi har varit så duktiga och det är grymt mkt folk och kön sträcker sig låångt! Idag har vi sålt bra och de har varit så sjukt mycket folk inne, sista kunden gick ut ur butiken vid tjugo över sex och vi stänger vid sex, de är väl det som är lite jobbigt att alltid behöva jobba över när man bara vill hem och lägga sig :P

Imorron är de sista chansen att gå på systemet innan midsommar, jag hoppas verkligen att jag hinner, slutar halv sju, och de stänger vid sju! försöker fixa skjus och lite, så får vi hoppas på att inte alla jobbiga kunder stannar kvar så länge i butiken som idag, för vi kom ju inte ifrån förens kvart i sju, annars får jag flörta riktigt mkt och försöka dra vid halv sju..

Ikväll ska jag sova hos mamma, börjar åtta imorron och de är så skönt att jobbet ligger bakom vårat hus. men tio timmars passen är otroligt jobbiga, gud va trött man är efter de passet, nej nu ska jag kolla lite på tv, missar så mkt nu när jag inte bor hemma längre, har inte hunnit beställa kaneler ännu, ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0