Memories - Tisdag 22/06-10

Hejhopp, jag är helt slut alltså, ont i huvudet och kroppen, orkar inte göra något alls, har egentligen en tvätt tid nu, men pallar inte det. lagar lite mat nu, ska bli gott:D det blir fiskbullar, bulgur och bönor :) har faktiskt varit ganska så onyttig dom här senaste dagarna., inte okej! skärpning nu! när jag blir frisk och vädret blir bättre så blir de prommenader alltså! behöver röra på mig,

Imorron är de tillbaka till jobbet, varit underbart skönt att va ledig! och den här veckan är riktigt skönt! jobbar bara onsdag och torsdag, sen ledig fredag och lördag, men jobbar  dock på söndagen! så de är super skönt, men sen så slår de till och blir mkt jobb, många dagar på raken som precis i början av sommaren,

Lön på fredag, naajs! behöver handla, maten börjar ta slut, finns ju så jag klarar mig dom här dagarna, så har skrivit ner en massa mat jag ska handla hem!! nej vila lite, kolla film och mysa i sängen!


maten blev väldigt god! :) Nöjd

slänger upp en bild på mig från lördags oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0