Turn The Lights Off - Fredag 18/6-10

Yoo! tjenare fan!

Jag är trött som en gris som vanligt, varit mkt på jobbet, hur mycket som helst, säljer fruktansvärt mkt, man är helt slut efter jobbet, så ikväll blev de inge party för mig och Felicia, vi sitter i min lägenhet med våra datorer och snackar lite skit. lika kul som vanligt, vi ska ta en åktur i Felicias snygga bil, tror hon har en ferrari, men är lite osäker, jag och bilmärken de går inte ihop riktigt, den är silvrig iaf! haha, jobb imorron och sen paarty hemma hos mig, grillning och kubb, wiiie,

Fick precis sms av min kära far, han är för rolig,. Allt lugnt? jag har ätit god ost och vin, godnatt puss
lille pappsen för söt alltså. dags att dra. puss


sexiii mother fucckker.


Kommentarer
Postat av: Sofie Jacobsson

Skönt att ni tar hand om varann :-) kram

2010-06-19 @ 10:24:35
URL: http://sofieelionora.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0