vilken dag!

Jag klarade dagen, de trodde jag seriöst aldrig, har aldrig varit med om så här mycket folk på jobbet, vi sålde otroligt mycket, wiiie, kom etta i sverige! är man bäst eller ;) varit riktigt stressad och så sjukt varmt inne i butiken så man blir helt snurrig i huvudet, vet inte hur många gånger jag fick blackout om en kund frågade vart en vara fanns eller hur mycket en grej kostade, liite pinsamt, men kunderna förstod och skrattade och skämtade, så de va ju otroligt skönt att de inte va inne några dryga och så :)

Vid halv sju, sprang jag ut ur butiken där pappa och Tulla stod och väntade, vi åkte direkt till systemet, så nu har vi fixat dricka så de är klart, vi åkte till willys och handlade massa grejer till imorron, kött och massa gott att grilla, sen har jag varit hos Tulla hela kvällen, vi satt på hennes bakgård och tog varsin cider, gott va de =)
sen ringde mamma mig och skulle hämta min bror vid båten så hon undrade om jag ville ha skjus, så slapp jag gå hem, skönt. så kom hem nu.

Det ser allvarligt förjävligt ut i lägenheten, måste fan städa alltså, får ta tag i lite nu och resten imorronbitti, får gå upp tidigt om jag ska hinna allt. ska vara hos Tulla imorron vid elva! så nu får jag ta och lägga på ett kol att packa och städa lite.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0